Winkelwagen
    Filters
    Favorieten

    Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

    Garantie en klacht


    Garantie
    Op alle aanbiedingen en bestellingen zijn de algemene voorwaarden, zoals vermeld op de website, van toepassing. Mocht u een defect of ondeugdelijk artikel ontvangen dan kan er beroep worden gedaan op de wettelijke garantie. Een defect of ondeugdelijk artikel veroorzaakt door een productiefout valt onder onze garantie, dit zullen we te allen tijde in behandeling nemen en u een gepaste oplossing bieden, zoals vakkundige reparatie, vervangend paar of creditering van uw aankoopbedrag. Hier hoeft u geen retourkosten over te betalen. Om in aanmerking te komen voor de garantieoplossing dient u in het bezit te zijn van het aankoopbewijs (tevens garantiebewijs), klachten zonder aankoopbewijs worden niet door GaborShoes.nl in behandeling genomen.

    Klacht
    Bij een klacht over een artikel dat u bij Gabor Shoes of in één van onze Munnichs filialen heeft gekocht raden wij u aan om met het artikel en het aankoopbewijs naar een van onze filialen te gaan. Ons personeel zal uw klacht direct beoordelen en naar een geschikte oplossing zoeken.

    Bent u niet in de gelegenheid een Gabor Shoes filiaal te bezoeken, stuur het artikel met het retourformulier geheel ingevuld naar:
    Gabor Shoes webshop
    Klaasstraat 15
    5911 JM Venlo

    Tevens kunt u uw klacht per e-mail sturen naar webshop@gaborshoes.nl. U dient dan wel een foto van het product waarop de klacht betrekking heeft, mee te sturen. Zorg dat het voor ons duidelijk is waarop de klacht betrekking heeft. Zo kunnen wij de klacht eventueel direct beoordelen.

    Wij streven ernaar uw klacht zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen 3 dagen na ontvangst van uw artikel, af te handelen.

    Klachten en artikelen die wij niet in behandeling nemen of vergoeden zijn:
    • Normale slijtage van (binnen) zolen, hakken en materialen
    • Versleten neuzen bij schoenen door normale slijtage 
    • Verkeerd of intensief gebruik van het artikel 
    • Verkeerd gebruik van onderhoudsmiddel 
    • Verkleuring of afgeven van schoenen 

    Twijfelt u of een klacht onder de fabrieksgarantie valt? Neem dan contact op met onze klantenservice door te mailen naar  webshop@gaborshoes.nl, te bellen naar 085-4894883 of kom langs in één van onze winkels.

    Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.