Winkelwagen
    Filters
    Favorieten

    Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

    Veelgestelde vragen

    Bestellen

    • Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
      Dit kan alleen als wij de bestelling nog niet in behandeling hebben genomen. Wij adviseren je om dan contact op te nemen met de klantenservice via webshop@gaborshoes.nl of bel 085 489 4883. Indien de bestelling al verzonden is, kun je deze na ontvangst ruilen of retourneren.
    • Kan ik mijn adresgegevens nog wijzigen?
      Dit kan alleen als wij de bestelling nog niet in behandeling hebben genomen. Wij adviseren je om dan contact op te nemen met de klantenservice via webshop@gaborshoes.nl of bel 085 489 4883.
    • Kan een artikel nadat ik mijn bestelling heb geplaatst toch uitverkocht zijn?
      Ja, dit is mogelijk al doen wij er alles aan om dit te voorkomen.
    • Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
      Na het plaatsen van de bestelling en het afronden van de betaling ontvang je een orderbevestiging via de mail. In deze orderbevestiging bevestigen wij de succesvolle bestelprocedure. Het kan voorkomen dat de orderbevestiging terecht komt bij de ongewenste items / junk mail.
    • Kan het voorkomen dat mijn order geannuleerd wordt ondanks dat de website aangeeft dat het artikel op voorraad is?
      Ja, dat is mogelijk. Wij onderwerpen alle artikelen altijd eerst aan een kwaliteitscontrole voordat ze verstuurd worden. Het kan hierdoor zijn dat een schoen besteld is maar vanuit een winkel verstuurd moet worden en dat deze schoen niet meer aan de kwaliteitseisen voldoet. Dit kan komen door beschadigingen, verkleuringen van het leer of suède door invloed van licht of gebruikssporen. Zodra dat het bekend is dat de bestelde schoen niet meer aan de kwaliteitseisen voldoet word je door ons direct op de hoogte gebracht. Het geld wordt dan ook zo snel mogelijk teruggestort.
    • Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
      U kunt via onze webshop een bestelling laten leveren in België en Duitsland. De bestelling zal dan wel iets later afgeleverd worden.

    Betalen

    • Wat zijn de verzendkosten?
      De verzending is gratis bij alle aankopen vanaf € 50,-. Bij een aankoop kleiner dan € 50,- bedragen de verzendkosten € 6,95.
    • Wat zijn de betaalmogelijkheden?
      Wij bieden de volgende mogelijkheden van betaling aan:

      • iDEAL. iDeal verzorgt alle online betalingen via uw eigen bank. Via deze betaalmethode wordt u direct doorgestuurd naar de betaalomgeving van uw bank en de betaling wordt direct afgeschreven van uw rekening.
      • Creditcard (VISA card, Mastercard, Maestro en American Express). Bent u in het bezit van een creditcard? Munnichs accepteert VISA card, Mastercard, Maestro en American Express. Alle transacties vinden plaats via een SSL-verbinding en dit is altijd veilig.
      • Bancontact / Mister Cash. Indien u woonachtig bent in België kun je de online aankoop eenvoudig afrekenen met Bancontact / Mister Cash. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.
      • Sofortbanking. Indien u woonachtig bent in Duitsland of België kunt u veilig en direct afrekenen met Sofortbanking. U wordt automatisch geleid naar het beveiligde betalingsformulier.
      • Fashioncheque. In onze Gabor Shoes winkels accepteren wij ook de Fashioncheque (Let op, niet in te wissen via de webshop).
    • Kan ik ook achteraf betalen?
      Nee, het is helaas niet mogelijk om achteraf te betalen.

    Bezorgen

    • Wat zijn de verzendkosten?
      De verzending is gratis bij alle aankopen vanaf € 50,-. Bij een aankoop kleiner dan € 50,- bedragen de verzendkosten € 6,95.
    • Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
      Wij versturen bestelling die op een werkdag voor 15:00 uur zijn besteld, dezelfde dag nog op. Zodra wij de bestelling hebben opgestuurd, ontvang je een e-mail van PostNL over de levering. Het kan voorkomen dat de mail van PostNL terecht komt bij de ongewenste items / junk mail. Een bestelling wordt over het algemeen binnen 1 - 3 werkdagen na het plaatsen van de bestelling bezorgd. PostNL bezorgt pakketten op maandag tot en met zaterdag.

      Indien je hebt aangegeven dat je de bestelling wilt ophalen in één van onze winkels, word je door ons gebeld zodra dit mogelijk is.
    • Waarom is mijn bestelling nog niet bezorgd?
      Zodra wij je bestelling hebben verzonden, ontvangt je een e-mail met een PostNL Track en Trace nummer. Het kan soms gebeuren dat een bestelling vertraging oploopt. We proberen je hier altijd zo snel mogelijk over te informeren. Heb je de bestelling niet op tijd ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via webshop@gaborshoes.nl of bel 085 489 4883.
    • Welke bezorgmethodes zijn er?
      Je kunt een bestelling thuis laten bezorgen. Daarnaast is het ook mogelijk om de bestelling op te halen in één van onze winkels.
    • Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben om deze aan te nemen?
      Wanneer we een bestelling niet bij je kunnen afleveren, biedt PostNL het pakket standaard aan bij de buren. Als dat ook niet lukt, biedt PostNL het pakket op een ander moment bij je aan. Wanneer jij en je buren ook bij de tweede keer niet thuis zijn, vind je een bericht in de brievenbus. Daarop staat dat je de bestelling binnen 2 weken op een aangegeven afhaallocatie kunt afhalen.

      Als je weinig thuis bent, kun je er ook voor kiezen om de bestelling af te halen in één van onze winkels of bij een PostNL afhaalpunt.
    • Waarom ontvang ik mijn zending in delen?
      Wij leveren jouw bestelling vanuit ons centraal magazijn en vanuit onze filialen. Wanneer je twee of meer artikelen besteld kan het dus voorkomen dat artikelen vanuit verschillende locatie worden verzonden. Het kan dan gebeuren dat de artikelen op verschillende momenten worden geleverd.
    • Wat kan ik doen als ik een beschadigd of verkeerd artikel bezorgd krijg?
      Indien jouw bestelling verkeerde artikelen bevat of beschadigd door u ontvangen is, verzoeken wij je om dit uiterlijk binnen 48 uur na ontvangst te melden bij de klantenservice via gaborshoes@munnichs.nl of 085 489 4883.

    Garantie en klachten

    • Wat is de klachtprocedure?
      Je kunt jouw klacht per e-mail sturen naar webshop@munnichs.nl. Je dient dan wel de aankoopbon / factuur en een foto van het product waarop de klacht betrekking heeft, mee te sturen. Zorg dat het voor ons duidelijk is waarop de klacht betrekking heeft. Zo kunnen wij de klacht eventueel direct beoordelen. Wij streven ernaar om de klacht zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen 3 dagen na ontvangst van het artikel, af te handelen.

      Ook kun je bij een klacht naar één van onze filialen gaan met het artikel en het aankoopbewijs. Ons personeel zal jouw klacht direct beoordelen en naar een geschikte oplossing zoeken.

      Klachten en artikelen die wij niet in behandeling nemen of vergoeden zijn:
      - Normale slijtage van (binnen) zolen, hakken en materialen;
      - Versleten neuzen bij schoenen door normale slijtage;
      - Verkeerd of intensief gebruik van het artikel;
      - Verkeerd gebruik van onderhoudsmiddel;
      - Verkleuring of afgeven van schoenen.
    • Wat zijn de garantievoorwaarden?
      Op alle aanbiedingen en bestellingen zijn de algemene voorwaarden, zoals vermeld op de website, van toepassing. Mocht u een defect of ondeugdelijk artikel ontvangen dan kan er beroep worden gedaan op de wettelijke garantie. Een defect of ondeugdelijk artikel veroorzaakt door een productiefout valt onder onze garantie, dit zullen we te allen tijde in behandeling nemen en je een gepaste oplossing bieden, zoals vakkundige reparatie, vervangend paar of creditering van uw aankoopbedrag. Hier hoeft u geen retourkosten over te betalen. Om in aanmerking te komen voor de garantieoplossing dien je in het bezit te zijn van het aankoopbewijs (tevens garantiebewijs), klachten zonder aankoopbewijs worden niet door in behandeling genomen.
    • Wat is de garantietermijn?
      Gabor Shoes biedt 6 maanden volledige garantie op de aankopen, tenzij nadrukkelijk anders vermeld. Vanaf 6 maanden tot 1 jaar na de aankoop heb je recht op 50% van het aankoopbedrag.

    Ruilen en retourneren

    • Hoe kan ik een artikel retourneren?
      Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling en kan via PostNL of bij één van onze filialen.
      Bij jouw zending zit een retourformulier. Wij willen je vragen dit formulier volledig in te vullen en toe te voegen aan de retourzending. Je kunt de doos verpakken in de orginele plastic tas, deze is twee keer te gebruiken door de dubbele plakstrip. Plak het adresformulier, die met de bestelling is meegeleverd, op de tas.

      Voor het retourneren van een artikel gelden de volgende voorwaarden:
      - Het artikel is compleet, niet gebruikt, gedragen of beschadigd (passen mag natuurlijk wel);
      - De originele schoenendoos, labels en kaartjes zijn onbeschadigd.

      Wanneer de zending in goede orde ontvangen is, zal Gabor Shoes deze beoordelen en hiervan een bevestiging sturen. Na ontvangst van het artikel, heb je binnen 3 werkdagen uw (resterende) bedrag teruggestort op jouw bank- of creditcard account.
    • Wat zijn de kosten voor het retourneren?
      De kosten van het retouren verschillen per situatie:

      - Voor het retourneren via PostNL dien je verzendkosten van € 6,95 te betalen. Indien het gaat om een gegronde klacht en / of een verkeerd geleverd artikel, dan zullen wij de verzendkosten bij ontvangst van de retour vergoeden.

      - Voor een omruiling worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Bij ontvangst van de retour maken wij de verzendkosten over op jouw bankrekening.

      - Het retourneren of ruilen in één van onze winkels is gratis. In de winkel kunt je direct het artikel omruilen voor een ander artikel naar wens of het aankoopbedrag retour ontvangen.
    • Wat is het retouradres?
      Retouren kun je versturen via PostNL naar:

      Gabor Shoes webshop
      Klaasstraat 15
      5911 JM Venlo
    • Hoe kan ik een artikel ruilen?
      Ruilen kan binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling en kan via PostNL of bij één van onze filialen. Bij jouw zending zit een retourformulier. Wij willen je vragen om op dit formulier aan te geven voor welk artikel (mits dit artikel dezelfde prijs heeft als uw bestelling) of maat je de bestelling wilt omruilen. Je kunt de doos en het retourformulier verpakken in de bijgesloten plastic tas. Plak het adresformulier, die met de bestelling is meegeleverd, op de tas.

      Voor het ruilen van een artikel gelden de volgende voorwaarden:
      - Het artikel is compleet, niet gebruikt, gedragen of beschadigd (passen mag natuurlijk wel)
      - De originele schoenendoos, labels en kaartjes zijn onbeschadigd.

      Wanneer de zending in goede orde ontvangen is en wij de andere maat of artikel hebben opgestuurd, zullen wij je hiervan een bevestiging sturen. Na ontvangst van de retourzending, heb je binnen 1-2 werkdagen de omruiling in huis.
    • Wat is de retourtermijn?
      Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling.

      *Om online bestellen makkelijker te maken tijdens de lockdown, hebben wij tijdelijk de retourtermijn verlengd van 14 naar 30 dagen.

    Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.